سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 122324
کل یادداشتها ها : 31
خبر مایه

موسیقی


< 1 2 3 4 >

امکانات جدید در هنگام Select یک Range

به محض انتخاب سلولهایی در Excel 2012 شما با ابزار کوچک جدیدی در پایین محدوده Select شده روبرو می گردید که این ابزار امکان ایجاد سریع Conditional Formatting و Chart و Table و درج فرمولهای اصلی را به شما می دهد.

 

  


  

,,,,,,,,,,


  

خبرگزاری ایسکانیوز: دولت با هدف استفاده از تجارب مدیران دستگاه‌های اجرایی که حداقل 10 سال در ارتباط با امور حسابرسی و مالی تجربه دارند، آیین‌نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخاب آنان را اصلاح کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران در جلسه شانزدهم آبان 1389 بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد به استناد تبصره یک ماده واحده قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران ذی‌صلاح به عنوان حسابدار رسمی مصوب 1372، آیین‌نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخابات آنان را اصلاح کرد.

بر اساس مصوبه دولت، متن زیر جایگزین تبصره 3 بند «ز» ماده آیین‌نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخابات آنان می‌شود: «مدیران دستگاه‌های اجرایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حداقل 10 سال در ارتباط با امور حسابرسی، مالی، محاسباتی و مالیاتی تصدی داشته باشند، به تشخیص هیئت و مشروط به داشتن سایر شرایط مذکور در این ماده از آزمون‌های موضوع این بند معاف خواهند بود.»
این مصوبه در تاریخ 19/8/1389 توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده است.
با ابلاغ این مصوبه، دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توانند از تخصص مدیران و ذیحسابان شاغل در معاونت هزینه و خزانه‌داری کلی کشور که متولی امور نظارت مالی، امور مالی و محاسباتی دستگاه‌های اجرایی کشور هستند استفاده کنند و این مدیران برای کسب صلاحیت حسابداری رسمی نیازی به گذراندن آزمون‌های مهارت حسابداری و حسابرسی و مقررات تجاری، مالی، محاسباتی و مالیاتی نخواهند داشت. /


  

برای افزایش سهم وبلاگ خود در نتایج جستجوی موتورهای جستجو، بخش توضیحات وبلاگ و کلمات کلیدی را تکمیل کنید. 
کلمات کلیدی میتوانند فارسی یا لاتین باشند ولی توجه داشته باشید ، حتما کلماتی را در این بخش وارد کنید که ضمن کوتاه بودن گویایی کاملی در مورد محتوایی وبلاگ شما داشته باشند. به عنوان مثال چنانچه وبلاگ شما در زمینه ی معرفی و ارائه ی نرم افزارهای رایگان فعالیت میکند از کلمات کلیدی مقابل میتوانید استفاده کنید : دانلود نرم افزارهای رایگان جدید new free softwar download 
توضیحات وبلاگ نیز علاوه بر نمایش در قسمت درباره ی خودم وبلاگ در شناسایی وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو اهمیت بسزایی دارند. 
با استفاده از جمله های کوتاه و گویا در این بخش ، اعتبار وبلاگ شما نزد موتورهای جستجو افزایش خواهد یافت. 
از وارد کردن متنهای طولانی در این بخش حتما خودداری کنید !


  

به دنیا عشق بورز دنیایی خواهی شد به خدا عشق بورز خداگونه خواهی شد


  

ذهن من ! چرا از چیزی به چیز دیگر میگریزی ؟ هر آنچه اتفاق افتاده است باید روی میداده است . پس دیگر نه نگران گذشته باش نه از آینده بیمناک.

به دامان نیلوفرین خداوند متوسل شو  و آنجا زیبایی سرور و آرامش حقیقی را دریاب


  

اگر سوخت و ساز بدن کند باشد منجر به افزایش وزن، خستگی مفرط و سوءهاضمه می شود و اگرمیزان سوخت و ساز بدن افزایش یابد سبب کاهش وزن می شود. محققان معتقدند که در پیروی از عادات سالم می تواند سوخت و ساز بدن را بالا ببرد.

1- خوردن صبحانه کامل: انستیتوی ماساچوست گزارش می دهد که خوردن صبحانه سالم و کامل، فرآیند سوخت و ساز بدن را فعال می شازد.
2- خوردن مداوم : خوردن وعده های غذایی کوچک و کم حجم یا تنقلات سالم هر 3 تا 4 ساعت در روزبه سوخت و ساز بدن کمک می نماید. اما باید هنگام احساس گرسنگی و پیش از سیر شدن از خوردن دست بردارید تا با افزایش وزن رو به رو نگردید.
3- ورزش با وزنه :محققان عقیده دارند که توده عضلانی بزرگ ترین علت سوخت و ساز سریع می باشد و به هنگام استفاده از عضله در تمرینات ورزشی، عضلات بدن دچار فرسودگی می شوند و برای ترمیم و ساخت عضله بیشتر، بدن نیاز به افزایش سوخت و ساز دارد. علاوه بر آن، افرادی با درصد بالای سوخت و ساز بدن حتی هنگام استراحت نسبت به افراد لاغر کالری بیشتری می سوزانند.
4- خندیدن زیاد و قهقهه زدن: تحقیقات نشان داده اند که خندیدن سوخت و ساز بدن را تا 20 درصد افزایش می دهد.
5- نوشیدن آب: آب علاوه بر اینکه سوخت رسان و تصفیه کننده بدن می باشد بلکه به سوخت و ساز بدن نیز سرعت می بخشد. بعد از نوشیدن آب سرد، بدن برای گرم نگه داشتن خود باید فعالیت کند و این امر سبب تحریک سوخت و ساز بدن می شود.
6- محدود کردن و از بین بردن استرس: بیشتر  عوارض جانبی جدی به دلیل استرس زیاد و کندی سوخت و ساز بدن می باشد. زمانیکه تحت فشار قرار دارید نفس عمیقی بکشید و سعی کنید خود را آرام سازید.


  

www.AriaHelp.com

درج آگهی با ضمانت بازدید این اطمینان را به شما می دهد که اگر در مدت زمان مشخص شده از آگهی شما به صورت مطلوب بازدید نشد این آگهی از سایت حذف نشود تا تعداد بازدید مشخص شده از آگهی شما صورت گیرد . البته این ضمانت فقط برای بازدید نیست ، در صورتی که تعداد بازدیدی که مد نظر شماست در کمتر از زمان مشخص شده ، صورت گرفت بازهم آگهی شما در سایت باقی خواهد ماند تا زمان مشخص شده برای انقضای آگهی سپری شود .

در صورتی که هنگام ثبت نام کد بازاریاب خود را وارد نمایید می توانید هنگام درج آگهی ، علاوه بر مشخص کردن دوره فعال بودن آگهی ، تعداد بازدیدی که باید از آگهی شما صورت گیرد را نیز مشخص نمایید .

 مثال : درج آگهی با دوره 1 ماهه و ضمانت 1000 کلیک .

 این ویژگی این آسودگی خاطر را به شما می دهد که اگر در مدت زمان مشخص شده از آگهی شما به صورت مطلوب بازدید نشد این آگهی از سایت حذف نشود تا تعداد بازدید مشخص شده از آگهی شما صورت گیرد . البته این ضمانت فقط برای بازدید نیست ، در صورتی که تعداد بازدیدی که مد نظر شماست در کمتر از زمان مشخص شده صورت گرفت بازهم آگهی شما در سایت باقی خواهد ماند تا دوره انقضای آگهی سپری شود .پیشنهاد می کنیم هنگام پر کردن فرم ثبت ، کد بازاریاب را نیز وارد نمایید تا علاوه بر حمایت از بازاریاب سایت ، از مزایای فوق بهره مند شوید . در صورتیکه معرفی ندارید می توانید از طریق سایت گوگل یا ایستگاه عبارت کد بازاریاب را جستجو نمایید .

کد بازاریابی شما f_128

موفق باشید


  

 

     آه ... آری... این منم .... اما چه سود

     «او» که در من بود، دیگر، نیست، نیست  

     

می خروشم زیر لب دیوانه وار

او که در من بود، آخر کیست، کیست؟

                                                                غریبه

 


  

  

: من

پری کوچک غمگینی را

می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد

و دلش را در یک نی لبک چوبین

می نوازد آرام آرام

پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد

و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد

غریبه

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ